SAY lähetti edellisessä kirjeessä minulle näitä Penny Black-joulutarroja. Tykkään tosi paljon! Ovat nätin värisiä ja ehkä hieman poikkeuksellisen näköisiä tarroja. Semmoisia Penny Blackmaisia:) Say saa vinkata, mistä näitä saa, jos haluaa;)

Kuvasin kortit, mutta kuvat ovat aika huonoja. Johtuu edelleen siitä, että koneeseeni on asennettu uusi käyttöjärjestelmä. Näin ollen tämä minulle tuttu kuvien muokkaus-ohjelma puuttuu. En saanut sitä itse asennettua.

Mutta tämän näköiset otokset tällä kertaa:

                       1990251.jpg

                       1990254.jpg

                        1990255.jpg

                         1990257.jpg

                       1990258.jpg

Yksi kortti jäi nyt laittamatta, kun se kuva paisui aivan utopisen kokoiseksi (minä sain sen aikaan). Mutta on kylllä mahtavat värit näissä tarroissa...

Say:n henkilöllisyyttä olen yrittänyt pähkäillä minäkin, monen muun tapaan. Mutta vaikka Columboa, Ben Matlockia ja muita sarjoja on tullut seurattua, en ole niistä etsivän vaikutteita itseeni saanut imettyä;) Näin ollen SAY:n henkilöllisyys on minulle melkoinen mysteeri loppuun asti.

Odotan siis mielenkiinnolla viimeistä lähetystä.

Ensi viikon olen kotipaikkakunnallani syyslomailemassa. Näin ollen SAY-lähetyksen kuvaaminen (jos se tuolloin saapuu), jää valitettavasti maanantaille 27.10.

Mutta oikein vilpoisaa syksyn- ja viikonlopun jatkoa teille kaikille!