
Mutta entäs se mahtava lähetys? SAY arveli jo kortissaan, että saattaisin pitää hänen lähettämistään papereista. Ja voi toki! Aivan mahtavan värisiä ja hauskoja kuvioita(mm.pöllö!). Sain myös uusia leimasinkuvia, 3d-kuvia, nappeja sekä kartonkia/korttipohjia. TODELLA MIELEEN oli tämäkin lähetys; KIITOS SINULLE SAY!

Kommentit