



Joulun toivotus-tekstiä en vielä laittanut, mutta se on se perinteinen, hopeinen teksti, joka on aiemmissakin korteissa ollut. Pitkästä aikaa kokosin nämä kuvat hieman ohkaisemmilla, 1 mm paksuisilla tarroilla. Paksuimmilla tarroilla saa kylläkin enemmän "ulottuvuutta", mutta mielestäni kortti näyttää sitten reunoilta jo liian rumalta:( Ja reunatarrat on silloin vaikea laittaa...
Ensi viikolla alan askartelemaan Kirjokkaasta tilaamallani 3d-joulukirjalla, jossa on valmiiksi stanssatut kuvat. Niin ei tarvitse enää leikkaamiseen käyttää aikaa. Kun on tämä joulukorttien teko muutenkin vähän myöhässä.
Mukavaa lokakuun viimeistä viikkoa kaikille!
Kommentit