



Nämä joulupukki-aiheiset kuvat ovat muistaakseni siitä 3d-vihkosesta. Sisälsi joulupukki, lumiukko ja nalle-aiheisia kuvia.


Tästä lumiukko-kortista pidän paljon. Lumiukko on niin leppoisan näköinen:)

Tässä myös käytetty servettejä korttiaskartelussa. Näitä samoja enkeli-servettejä taitaa vieläkin löytyä... Tietääkö kukaan, mistä löytyisi noita kulmatarroja? En ole niitä ainakaan Oulun liikkeissä pitkään aikaan nähnyt...
Kommentit