Sain SAY:n edellisessä lähetyksessä minulle entuudestaan outoja pyramidi- ja zig-zag arkkeja. Tänään aloin opettelemaan pyramidi-kuvan kokoamista.

Niinkuin olen muutamista blogeista lukenut, on pyramidi-arkit todettu helpommiksi leikata. Näin totesin minäkin, koska kuviot ovat nelikulmaisia. Ei siis mitään pieniä ja tarkkoja yksityiskohtia sisältäviä.

Onneksi arkin kulmassa oli hyvin pieni kuva, josta näin vähän mallia katsoa. Yllättynyt olin siitä, kuinka "vinksalleen" kuvat piti laittaa. Muokkasin lopussa myös muutamiin väleihin paksummat tarratyynyt (en tosin tiedä, oliko sillä sittenkään mitään merkitystä?)

 

      

Tässä korttipohja, johon lopulta päädyin. Kortti ei ole kuitenkaan valmis, koska olen täällä vanhempieni luona hiihtolomalla, eikä minulla ole liimaa. Huomenna sitä saan, joten sitten teen kortin loppuun...                                                                                                                                                 

 

                                                                             
Tässä tällainen nurinkurinen kuva, jossa näkyy myös tämä vinksalleen asettelu. Näin kuvattuna kuva näyttää paremmalta. Kun sitä tarkastelee näin luonnossa, minua häiritsee etenkin tuon "äiti-keijun" silmien alue. Tuntuu, että toinen silmä näkyy hyvin, mutta toinen ei.

 

SAY:lle tiedoksi, että olen tosiaan hiihtolomalla tämän viikon. En ole siis asunnollani. Postia saa toki lähettää, mutta kuvaan sisällön vasta viikolla 11.