Oon jo puoli päivää yrittänyt laitella kuvaa kortistani blogiini. Mutta ei se näköjään vielä onnistu. Toivottavasti onnistuu edes huomenna ![]()
Huomenna matkaan täältä "synnyinseudultani" takaisin "Ouluun kouluun". Vielä on kuitenkin monta tehokasta lomapäivää käytettävänä ennen kuin koulu tiistaina alkaa (ma on etäpäivä, periaatteessa siis lomapäivä ![]()
Mutta huomenna kokeilen uudelleen kirjoittaa tänne. Toivottavasti toimii sitten paremmin...
Kommentit