No, näistä kuvista kuitenkin kortit tein:

Tämä on jo entuudestaan tuttu kuva, korttipohja on vain hieman erilainen. Nimittäin Sinellin turkoosin-värinen pohja. Vaikkei tässä kuvassa eroa huomaakaan... Häikäsee kuin naantalin aurinko:)

Tämä kuva tuli eilen postissa. Kun sorruin tilaamaan kuvia Papruksesta... Tässä korttipohja on Oulun Posliini -ja askarteluliikkeestä ostamani vihertävän värinen helmiäiskorttipohja. Reunaan laitoin vaihteeksi tuommoiset ääriviivatarrat, joissa on hieman mustaa ja kultaa.

Ja tässä tämmönen rento-Reiska. Tästä taisi tulla vähän liian räikeä kortti, mutta tämmönen tällä kertaa. Kun on joskus niin vaikea löytää sopivan väristä korttipohjaa. Pitäisiköhän täydentään valikoimaa...
Kommentit