
Huomenna mulla alkaa työharjoittelu. Saapa nähdä, mitä siellä alan tekemään. Ihan mukavalta paikalta on kuulostanut ja näyttänyt näin kauempaa...
Mukavaa alkavaa viikkoa kaikille!
maanantai, 22. syyskuu 2008

3D-kortit Art Impression Bildmålarna-kortit CD-kortit Helmikaulakorut High Hopes Hänglar & Stänglar Häät JOULUKORTIT 2009 JOULUKORTIT 2010 JOULUKORTIT LEIMATEN -09 Joulukortteja 2008 Kukkakortit Marij Rahder Move-kortit Morehead-kortit Neulontaa Penny Black Pyramidi-kortit Rippikortteja Sarah Kay Sisustusta Some Bunny Vauvakortit Virkkausta Yleinen
Kommentit