Löysin eilen yhden kennopaperiarkin. Olen siitä joskus aiemmin näitä samoja tipuja kuin nyt tein. Näitä tipuja on hauska tehdä ja valmistuvatkin nopeasti:

Kaksi tipua tein (silmät loppu kesken) kirjahyllyäni koristamaan![]()

Tässä tipuista sivuprofiili. Lieneekö tässä se tiputanssi menossa?

Ohjeen näiin tipuihin olen muistaakseni ottanut Sinooperista. Ideahan on kuitenkin se, että kennopaperista leikataan puoli ympyrää, joka sitten "aukaistaan" ja liimataan/niitataan tällaiseksi palloksi. Kartongista voi sitten oman mielensä mukaan lisiä leikata![]()
Kommentit